יום ראשון, 29 במאי 2016

מרחב וירטואלי לריכוז התכנים


במסגרת ההרצאה הוזכר מרחב וירטואלי, שירכז את התכנים.
במתמטיקה, שמבנה הידע שלה בנוי נדבך על נדבר, ישנה חשיבות כפולה לארגון ולסדר של התכנים.
באמצעות אירגון התכנים, התלמידים יוכלו לחזור ולהשלים את אותו הנדבך, שבו הם "איבדו" את הכיתה - וכך "לטפס" בשלבים ולחזור חזרה להיות בעניינים בכיתה.
חשוב שמרחב וירטואלי שכזה יהיה מסודר, ברור ונגיש לתלמידים, וכמו כן צריך שיהיה אטרקטיבי, בכדי שימשוך את התלמידים להתעניין ולהתעדכן בו.



תגובה 1:

  1. מסכימה מאוד עם גבי, מאוד חשוב שהדברים יהיו מסודרים אחרת התלמידים ילכו לאיבוד ויאבדו עניין.

    השבמחק