במצגת השיתופית כתבתי שהאתגר היום של המורה הוא היכולת לסנן את המידע וללמד זאת את תלמידיו. גם בעבר כשהיה צורך לסכם מבריטניקה או אנציקלופדיה אביב היה צורך
כזה אבל בעידן שלנו כמות המידע הוא בלתי ניתן לכימות לעתים. דובר גם בהרצאה על מידע חדש-מתי הוא נכון-וכאשר המידע מתפרסם מספיק -הוא נחשב כנכון-אך לא תמיד זה כך... כלומר גם חוש ביקורת נדרש ללמד את תלמידנו.
כמורה למתמטיקה מתחברת לעניין ביקורת ובקרה מאחר שגם בתהליך פתרון תרגיל תלמיד חייב לפתור בהבנה של התרגיל ולא רק כפתרון טכני. אחד מהכישורים שאני מנסה ללמד תלמידים גם ב 3 יחידות היא לנסות לעשות בקרה לתשובות שלהם-מתי פתרון גם אם יצא להם אינו מתקבל על הדעת.
בנוסף מאחר ויש היום סרטונים ואתרי פתרונות חשוב שתלמידים ידעו לסנן מידע שאינו אמין, ולא לקבל כל תשובה. גם ביניהם כאשר הם "עוזרים" אחד לשני כישור זה חשוב.
עוד נדבך שאני חושבת עליו כרגע שבמרחב הדיגטלי ניהול המידע אינו רק של המורה. תלמיד בהחלט יכול לנהל מידע, להיות אחראי על אתר הלמידה בקבוצה מסויימת, לעלות חומר, מידע, ועוד.
כמו כן בציפיותי מהקורס כתבתי שהייתי שמחה לקבל כלים לסינון המידע גם לעצמי וגם כדי להעביר לתלמידיי.
יונית , את יכולה ליצור בלוג פרטי לתלמידייך שמבוסס רק על זה ! דרכים לסינון מידע ,הפנייה לסרטונים ביוטיוב, שיפוטיות של תשובות ,דרכים לסינון מידע . כל מה שכתבת יכול להוות בלוג עזר לתלמידים שישלים את הלמידה שלהם וילטש אותה .האמת, לא חשבתי על בלוג שעוזר ללמידה עד כה, אבל אם תיישמי את הרעיון שלי ,הבלוג שלך יהיה ממש ייחודי !
השבמחקתודה, אני אנסה זאת בשנה הבאה -מקווה.
מחקיונית , את יכולה ליצור בלוג פרטי לתלמידייך שמבוסס רק על זה ! דרכים לסינון מידע ,הפנייה לסרטונים ביוטיוב, שיפוטיות של תשובות ,דרכים לסינון מידע . כל מה שכתבת יכול להוות בלוג עזר לתלמידים שישלים את הלמידה שלהם וילטש אותה .האמת, לא חשבתי על בלוג שעוזר ללמידה עד כה, אבל אם תיישמי את הרעיון שלי ,הבלוג שלך יהיה ממש ייחודי !
השבמחק