"היכולת לתקשר אחד מול כולם וכולם עם כולם באופן מידי. קבוצות הוואטסאפ במתמטיקה יוצרת תקשורת אישית ביני לבין כל תלמיד וחברתית ובין תלמיד לחבריו".
בכל קבוצות הלימוד שלי במתמטיקה יש קבוצת וואטסאפ, בה אני שולחת תמונות של הלוח הכתוב, עבודות כיתה, שיעורי בית ועוד. מטרת הקבוצה לשמר את הנלמד ברצף שיעורי המתמטיקה הן עבור התלמידים שנכחו בכיתה ובמיוחד עבור התלמידים שלא נכחו.
הסלולרי נגיש לכל תלמיד וכך נוצרת תקשורת מיידית ביני לבין התלמידים ובין התלמיד לחבריו לכיתה.
התחברתי לאמירה "אחריות אישית וחברתית", כל תלמיד שמחסיר שיעור יכול להשלים את הנלמד בשיעור באופן עצמאי (אחריות אישית) באמצעות קבוצת הוואטסאפ במתמטיקה ובמידה הצורך להיעזר בחבריו לכיתה (אחריות חברתית) ואף להיעזר בי המורה למתמטיקה.
היי רותם,
השבמחקאת מעלה את הנקודה של אחריות אישית של התלמיד, זו נקודה שאיננה מפותחת מספיק מבחינתי וכעת נראה לי שאעתיק ממך את הגישה והיישום.
תודה.
מיכאל כשאני