יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

טכנולוגיה והתנהגות חברתית -   העברת האחריות ללומד – יחידה 8
גלית סלוצקי

הנושא: פרבולה -  נקודות חיתוך, קודקוד פרבולה, עליה וירידה
נושאים מקדימים:
·         פונקציית הקו הישר - נקודות חיתוך עם צירים
·         משוואה ריבועית
·         היכרות כללית עם פונקציה הפרבולה
משימת בית לתלמיד:
1) צפה בשני הסרטונים הבאים:



    וענה על השאלות:
    רשום מה הדומה ומה השונה בין הסרטונים?
    סכם: מה המורים מצאו ואיך? (נקודת חיתוך עם .... )
    איזה מורה היה ברור לך יותר? הסבר למה.  

2) צפה בשני הסרטונים הבאים:
  וענה על השאלות:
  מה זה קודקוד פרבולה ואיפה הוא נמצא?
  איך ניתן למצוא את ה-
x של קודקוד הפרבולה?
  איך ניתן למצוא את ה-
y של קודקוד הפרבולה?

3) ענה על השאלה הבאה ופרט את כל חישובך בדרך ברורה ומסודרת:

צלם את תשובתך ושתף בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית.

האוטונומיה התפקודית באה לידי ביטוי בלמידה העצמית, סגנון השאלות מזמן צפייה נוספת בסרטונים ובכך הטמעת החומר הנלמד.
השיתוף בוואטסאפ מזמן שימוש במעגלי למידה מתוקשבת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה