יום רביעי, 6 ביולי 2016

העברת האחריות ללומד-פעילות חקר בגאוגברה יחידה 8

בחרתי לעלות פעילות שמיישמת שימוש בגאוגברה, נשענת על ידע באי שוויונים, ומהווה בסיס לחקירת פונקציה.
מצרפת קישור למשימה
https://drive.google.com/file/d/0B7ecbFwzAbI-UmJMemhsOUM0Ui0xZlZOUmZTcEtVakZCaXUw/view?usp=sharing



הכיתה המיועדת – שכבת י' רמה 4-5 יח"ל מתמטיקה
י
 תיאור ההתארגנות לקראת השיעור.
התלמידים עברו שיעור על שימוש בתוכנת הגאוגברה
·        על התלמידים ללמוד את נושא פתרון אי שוויון על כל היבטיו.  
דיווח על עבודתם של התלמידים ותוצריהם.
·        במהלך השיעור , התלמידים שאלו שאלות על השימוש בגיאוגברה (הפעלה ושימוש בפונקציות השונות בתוכנה)

·        תוצרים נשלחו למורה באופן פרטי בווצאפ, ע"י צילום מסכים.

יעדים פדגוגים
·        לימוד והכרת תוכנת הגיאוגברה

·        הפנמה והבנת נושא האי שוויונים

·        יצירת בסיס מוצק לנושא הבא – חקירת פונקציות
כיצד מתבטאת אוטונומיה תפקודית - בלמידה, בהגדרת הבעיה ובהתמודדות עם פתרונה-התלמידים צריכים להתמודד עם התוכנה, למרות שיש הוראות ברורות שימוש עצמאי בתוכנה הוא משימה לא פשוטה. חשוב גם שלתלמידים יהיה הידע המקדים תלמיד צריך לעשות חזרה לפני ביצוע המטלה.

    - 2. כיצד והיכן נעשה שימוש במיומנויות של אוריינות מידע על ידי התלמיד-התלמיד צריך לבצע מטלות לפי הוראות כתובות וגם לקשר את הממצאים שלו לידע קודם.
יש שימוש בתקשוב מאחר שהעבודה נשלחת במודל או במשוב או במייל, הפעלות עצמה דורשת שימוש בגיאוגברה שהיא כלי תקשוב והתוצרים נשלחים בואטצאפ, במייל או במשוב.
    - 

2 תגובות:

  1. עבודה מעולה שעונה במדויק על הנדרש !

    השבמחק
  2. עבודה מעולה שעונה במדויק על הנדרש !

    השבמחק