יום שלישי, 12 ביולי 2016

משחק וגם משחוק


שימוש בקהוט לאחר בדיקת מבחנים.

על מנת שהתלמידים ילמדו מהטעויות של עצמם ושל חבריהם לכיתה. לאחר בדיקת מבחן אני אוספת טעויות נפוצות אשר מתאימות למבחן הרלוונטי ובונה קהוט המכיל את הטעויות.

התלמידים מקבלים את השאלה  ואת התשובות האפשריות שחלקן הטעויות שנמצאו במבחן האחרות נכונות והם צריכים לבחור בתשובה הנכונה.

ההתלהבות של התלמידים בכיתה בזמן הקהוט והרצון שלהם לענות על השאלות נכון ולהיזכר בחומר שלמדו כדי להגיע למקום הראשון שווה את "שבירת השגרה" וה"הפוגה" מהלמידה הפרונטלית.

מיטל אהרון

2 תגובות: